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Pathfinder: Wrath of the Righteous / ClassesKorean

Committed changes a week ago
Desna, also known as "The Great Dreamer," "Lady Luck," and "Mother Moon," the goddess of dreams, luck, stars, and travelers, is among the most ancient of deities. While her peers burdened themselves with the task of creating Golarion, she spent her time building the heavens. She knew that there would be plenty of time for her and her followers to explore the many wonders of the world later. She's changed little since those earlier days, and she and her followers delight in exploring the world.
Domains: Chaos, Good, Liberation, Luck, Travel.
Favored Weapon: Starknife
데즈나는 "위대한 몽상가", "행운의 여인, "어머니 달"로 알려진 꿈과 행운, 별과 여행자들의 여신으로, 가장 오래된 신격들 중 한 명으로 알려져 있습니다. 그녀의 동료들이 골라리온을 창조하는 일에 몰두하고 있을 때, 그녀는 천상의 세계를 만드는데 시간을 보냈습니다. 그녀는 언젠가 스스로와 그녀의 추종자들이 세계에 존재하는 수많은 신비로움을 탐험할 충분한 시간을 갖게 될 것이라는 점을 알고 있었습니다. 태초의 그 날 이후로 그녀는 거의 변하지 않았고, 그녀와 추종자들은 세계를 탐험하는 기쁨을 즐기고 있습니다.
영역: 혼돈, 선, 해방, 행운, 여행.
선호 무기: 스타나이프
8 days ago
None

Committed changes

Pathfinder: Wrath of the Righteous / ClassesKorean

Committed changes 9 days ago
The alchemist's body is suffused with poison. Any creature that bites the alchemist must make a {g|Encyclopedia:Saving_Throw}Fortitude saving throw{/g} or be {g|ConditionNauseated}nauseated{/g} for {g|Encyclopedia:Dice}1d4{/g} {g|Encyclopedia:Combat_Round}rounds{/g}.
알케미스트의 몸에는 독이 퍼져 있습니다. 알케미스트를 무는 크리처는 {g|Encyclopedia:Saving_Throw}인내 내성 굴림{/g}에 실패하면 {g|Encyclopedia:Dice}1d4{/g} {g|Encyclopedia:Combat_Round}라운드{/g} 동안 {g|ConditionNauseated}구토{/g} 상태가 됩니다.
9 days ago
Humans possess exceptional drive and a great capacity to endure and expand, and as such are currently the dominant race in the world. Their empires and nations are vast, sprawling things, and the citizens of these societies carve names for themselves with the strength of their sword arms and the power of their spells. Humanity is best characterized by its tumultuousness and diversity, and human cultures run the gamut from savage but honorable tribes to decadent, devil-worshiping noble families in the most cosmopolitan cities. Human curiosity and ambition often triumph over their predilection for a sedentary lifestyle, and many leave their homes to explore the innumerable forgotten corners of the world or lead mighty armies to conquer their neighbors, simply because they can.
The physical characteristics of humans are as varied as the world's climes. From the dark-skinned tribesmen of the southern continents to the pale and barbaric raiders of the northern lands, humans possess a wide variety of skin colors, body types, and facial features. Generally speaking, humans' skin color assumes a darker hue the closer to the equator they live.
인간은 강한 추진력과 인내, 확장력을 가지고 있으며, 지금의 세계를 지배하는 종족입니다. 제국과 국가는 광대하고, 세계 곳곳에 퍼져 있습니다. 그리고 이 사회의 구성원들은 검과 마법의 힘으로 그 이름을 남깁니다. 인류의 가장 큰 특징은 경동성과 다양성입니다. 인간의 문화는 야만적이지만 명예로운 부족에서부터 가장 국제적인 도시에 거주하는 퇴폐적인 데빌 숭배 귀족 가문에 이르기까지 모든 범위를 아우릅니다. 인간의 호기심과 야망이 정주 생활에 대한 애착을 이겨낼 때면, 많은 사람들이 고향을 떠나 단지 할 수 있다는 이유 만으로 세상의 수많은 잊힌 구석들을 탐험하고 강력한 군대를 이끌고 이웃을 정복합니다.
인간의 신체적 특성은 세계의 기후 만큼이나 다양합니다. 피부색이 짙은 남대륙 부족원부터 창백하고 야만적인 북방땅의 침략자까지, 인간은 다양한 피부색, 체형, 얼굴 생김새를 가지고 있습니다. 일반적으로, 인간의 피부색은 적도에 가까운 곳에 살수록 어둡습니다.
9 days ago
This {g|Encyclopedia:Spell}spell{/g} summons to your side a natural smilodon, {g|Encyclopedia:Dice}1d3{/g} natural manticores, or 1d4+1 natural dire boars. The summoned allies appear where you designate and act according to their {g|Encyclopedia:Initiative}initiative{/g} {g|Encyclopedia:Check}check{/g} results. They {g|Encyclopedia:Attack}attack{/g} your opponents to the best of their ability.
이 {g|Encyclopedia:Spell}주문{/g}은 자연으로부터 검치호 한 마리나 만티코어 {g|Encyclopedia:Dice}1d3{/g} 마리, 또는 대형 돼지 1d4+1 마리를 아군으로 소환합니다. 소환되는 아군은 시전자가 지정한 곳에 나타나며, {g|Encyclopedia:Initiative}우선권{/g} {g|Encyclopedia:Check}판정{/g}의 결과에 따라 행동합니다. 아군은 자기 능력을 최대한 활용해 적을 {g|Encyclopedia:Attack}공격{/g}합니다.
10 days ago
This {g|Encyclopedia:Spell}spell{/g} summons to your side a natural manticore, {g|Encyclopedia:Dice}1d3{/g} natural dire boars, or 1d4+1 natural leopards. The summoned allies appear where you designate and act according to their {g|Encyclopedia:Initiative}initiative{/g} {g|Encyclopedia:Check}check{/g} results. They {g|Encyclopedia:Attack}attack{/g} your opponents to the best of their ability.
이 {g|Encyclopedia:Spell}주문{/g}은 자연으로부터 만티코어 한 마리나 대형 돼지 {g|Encyclopedia:Dice}1d3{/g} 마리, 또는 표범 1d4+1 마리를 아군으로 소환합니다. 소환되는 아군은 시전자가 지정한 곳에 나타나며, {g|Encyclopedia:Initiative}우선권{/g} {g|Encyclopedia:Check}판정{/g}의 결과에 따라 행동합니다. 아군은 자기 능력을 최대한 활용해 적을 {g|Encyclopedia:Attack}공격{/g}합니다.
10 days ago
This {g|Encyclopedia:Spell}spell{/g} summons to your side a natural dire boar, {g|Encyclopedia:Dice}1d3{/g} natural leopards, or 1d4+1 natural giant frogs. The summoned allies appear where you designate and act according to their {g|Encyclopedia:Initiative}initiative{/g} {g|Encyclopedia:Check}check{/g} results. They {g|Encyclopedia:Attack}attack{/g} your opponents to the best of their ability.
이 {g|Encyclopedia:Spell}주문{/g}은 자연으로부터 대형 돼지 한 마리나 표범 {g|Encyclopedia:Dice}1d3{/g} 마리, 또는 거대 개구리 1d4+1 마리를 아군으로 소환합니다. 소환되는 아군은 시전자가 지정한 곳에 나타나며, {g|Encyclopedia:Initiative}우선권{/g} {g|Encyclopedia:Check}판정{/g}의 결과에 따라 행동합니다. 아군은 자기 능력을 최대한 활용해 적을 {g|Encyclopedia:Attack}공격{/g}합니다.
10 days ago
Monks are proficient with the club, crossbow (light or heavy), dagger, handaxe, javelin, kama, nunchaku, quarterstaff, sai, shortsword, shortspear, shuriken, siangham, sling, spear, and any weapon with the monk special weapon quality.
Monks are not proficient with any armor or shields.
When wearing armor, using a shield, or carrying a medium or heavy load, a monk loses his {g|Encyclopedia:Armor_Class}AC{/g} {g|Encyclopedia:Bonus}bonus{/g}, as well as his fast movement and flurry of blows abilities.
몽크는 몽둥이, 쇠뇌 (소형 및 대형), 단검, 손도끼, 투창, 카마, 쌍절곤, 육척봉, 필가차, 소검, 단창, 수리검, 시앙함, 슬링, 창과 몽크 무기 특성을 가진 모든 무기에 숙련되었습니다.
몽크는 어떤 갑옷 및 방패 숙련도 갖지 않습니다.
갑옷을 입거나, 방패를 쓰거나, 무게가 보통이나 무거움 상태 일 때, 몽크는 {g|Encyclopedia:Armor_Class}AC{/g} {g|Encyclopedia:Bonus}보너스{/g}, 빠른 이동, 질풍격을 잃습니다.
10 days ago
You know just where to strike to temporarily stun a foe.
You must use this {g|Encyclopedia:Feat}feat{/g} before you make your {g|Encyclopedia:Attack}attack{/g} (thus, a failed attack roll ruins the attempt). Stunning Fist forces a foe {g|Encyclopedia:Damage}damaged{/g} by your {g|Encyclopedia:UnarmedAttack}unarmed attack{/g} to make a {g|Encyclopedia:Saving_Throw}Fortitude saving throw{/g} ({g|Encyclopedia:DC}DC{/g} 10 + half your {g|Encyclopedia:Character_Level}character level{/g} + your {g|Encyclopedia:Wisdom}Wis{/g} modifier), in addition to dealing damage normally. A defender who fails this saving throw is {g|ConditionStunned}stunned{/g} for 1 {g|Encyclopedia:Combat_Round}round{/g} (until just before your next turn). A stunned character drops everything held, can't take {g|Encyclopedia:CA_Types}actions{/g}, loses any {g|Encyclopedia:Dexterity}Dexterity{/g} {g|Encyclopedia:Bonus}bonus{/g} to {g|Encyclopedia:Armor_Class}AC{/g}, and takes a –2 {g|Encyclopedia:Penalty}penalty{/g} to AC. You may attempt a stunning attack once per day for every four levels you have attained, and no more than once per round. Constructs, oozes, plants, undead, incorporeal creatures, and creatures immune to {g|Encyclopedia:Critical}critical hits{/g} cannot be stunned.
정확히 어디를 때리면 적을 일시적으로 기절시킬 수 있는지 알고 있습니다.
공격을 하기 전에 이 {g|Encyclopedia:Feat}특기{/g}를 사용해야 합니다. 따라서 {g|Encyclopedia:Attack}명중{/g} 굴림에 실패하면 사용 횟수를 날리게 됩니다. 경직권은 {g|Encyclopedia:UnarmedAttack}비무장 타격{/g}으로 {g|Encyclopedia:Damage}피해{/g} 입힌 적에게 {g|Encyclopedia:Saving_Throw}인내 내성{/g}을 ({g|Encyclopedia:DC}DC{/g} 10 + 1/2 {g|Encyclopedia:Character_Level}캐릭터 레벨{/g} + {g|Encyclopedia:Wisdom}지혜{/g} 수정치) 굴리게 합니다. 이 내성 굴림에 실패한 상대는 1 {g|Encyclopedia:Combat_Round}라운드{/g} 동안 (시전자의 다음 턴 직전까지) {g|ConditionStunned}기절{/g}합니다. 기절한 캐릭터는 손에 쥔 모든 것을 떨어뜨리고 {g|Encyclopedia:CA_Types}행동{/g}을 취할 수 없으며 {g|Encyclopedia:Armor_Class}AC{/g}에 대한 {g|Encyclopedia:Dexterity}민첩{/g} {g|Encyclopedia:Bonus}보너스{/g}를 잃고 AC에 -2 {g|Encyclopedia:Penalty}페널티{/g}를 받습니다. 4레벨당 경직권을 하루에 한 번씩 더 쓸 수 있습니다. 구조물, 우즈, 식물, 언데드, 비실체 크리처와 {g|Encyclopedia:Critical}치명타{/g} 면역인 크리처는 기절하지 않습니다.
10 days ago
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