Translation Information

Project website https://blog.naver.com/akintos47
Translation process
  • Translations can be made directly.
  • Translation suggestions can be made.
  • Only chosen users can contribute.
  • The translation uses bilingual files.
Filemasktranslation/*/UnitLogic.po
Translation file translation/ko/UnitLogic.po
Scars for Zon-Kuthon
쿠쏜의 흉터
6 hours ago
Blessing of Zon-Kuthon
쿠쏜의 축복
6 hours ago
None

Committed changes

Pathfinder: Wrath of the Righteous / UnitLogicKorean

Committed changes a week ago
You can throw a flask of alchemist's fire as a splash weapon with a range increment of 10 feet.
A direct hit deals {g|Encyclopedia:Dice}2d6{/g} points of {g|Encyclopedia:Energy_Damage}fire damage{/g}. Every creature within 5 feet of the point where the flask hits takes 1 point of fire damage from the splash.
연금술사의 불 플라스크를 던져 10피트 범위의 확산 무기로 쓸 수 있습니다.
직격시 {g|Encyclopedia:Dice}2d6{/g}점의 {g|Encyclopedia:Energy_Damage}화염 피해{/g}를 입힙니다. 플라스크가 부딪히는 지점에서 5피트 이내에 있는 모든 크리처는 확산으로 인한 화염 피해 1 점을 받습니다.
8 days ago
A paladin can add the keen property to a weapon enhanced with her divine weapon bond, but this consumes 1 point of enhancement {g|Encyclopedia:Bonus}bonus{/g} granted to this weapon.
The keen property doubles the {g|Encyclopedia:Critical}threat range{/g} of a weapon. This benefit doesn't stack with any other effects that expand the threat range of a weapon (such as the keen edge {g|Encyclopedia:Spell}spell{/g} or the Improved Critical {g|Encyclopedia:Feat}feat{/g}).
팔라딘은 신성 무기 결속으로 강화된 무기에 예리 성질을 추가할 수 있습니다. 이때 무기에 부여된 강화 {g|Encyclopedia:Bonus}보너스{/g} 1 점이 사용됩니다.
예리 성질은 {g|Encyclopedia:Critical}치명타 위협 범위{/g}를 두 배로 늘려줍니다. 이 효과는 무기의 치명타 범위를 늘려주는 다른 효과 (예리한 날 주문이나 향상된 치명타 {g|Encyclopedia:Feat}특기{/g} 등) 와 중첩되지 않습니다.
8 days ago
The magus can add the keen property to a weapon enhanced with his arcane pool, but this consumes 1 point of enhancement {g|Encyclopedia:Bonus}bonus{/g} granted to this weapon.
The keen property doubles the {g|Encyclopedia:Critical}threat range{/g} of a weapon. This benefit doesn't stack with any other effects that expand the threat range of a weapon (such as the keen edge {g|Encyclopedia:Spell}spell{/g} or the Improved Critical {g|Encyclopedia:Feat}feat{/g}).
메이거스는 비전력으로 강화된 무기에 예리 성질을 추가할 수 있습니다. 이때 무기에 부여된 강화 {g|Encyclopedia:Bonus}보너스{/g} 1 점이 사용됩니다.
예리 성질은 {g|Encyclopedia:Critical}치명타 위협 범위{/g}를 두 배로 늘려줍니다. 이 효과는 무기의 치명타 범위를 늘려주는 다른 효과 (예리한 날 {g|Encyclopedia:Spell}주문{/g}이나 향상된 치명타 {g|Encyclopedia:Feat}특기{/g} 등) 와 중첩되지 않습니다.
8 days ago
The magus can add the ghost touch property to a weapon enhanced with his arcane pool, but this consumes 1 point of enhancement {g|Encyclopedia:Bonus}bonus{/g} granted to this weapon.
A ghost touch weapon deals {g|Encyclopedia:Damage}damage{/g} normally against incorporeal creatures, regardless of its bonus. An incorporeal creature's 50% reduction in damage from corporeal sources does not apply to {g|Encyclopedia:Attack}attacks{/g} made against it with ghost touch weapons.
메이거스는 비전력으로 강화된 무기에 유령 접촉 성질을 추가할 수 있습니다. 이 때 무기에 부여된 강화 {g|Encyclopedia:Bonus}보너스{/g} 1 점이 사용됩니다.
유령 접촉 무기는 강화 보너스와 상관없이 비실체 크리처에게 정상적인 {g|Encyclopedia:Damage}피해{/g}를 입힙니다. 즉 비실체 크리처가 유형의 피해를 받을 때 적용되는 50% 피해 감소는 유령 접촉 무기의 {g|Encyclopedia:Attack}공격{/g}에 적용되지 않습니다.
8 days ago
A paladin can add the flaming property to a weapon enhanced with her divine weapon bond, but this consumes 1 point of enhancement {g|Encyclopedia:Bonus}bonus{/g} granted to this weapon.
A flaming weapon is sheathed in fire that deals an extra {g|Encyclopedia:Dice}1d6{/g} points of {g|Encyclopedia:Energy_Damage}fire damage{/g} on a successful hit. The fire does not harm the wielder.
팔라딘은 신성 무기 결속으로 강화된 무기에 불꽃 성질을 추가할 수 있습니다. 이때 무기에 부여된 강화 {g|Encyclopedia:Bonus}보너스{/g} 1 점이 사용됩니다.
불꽃의 무기는 화염에 뒤덮여, 적에게 명중하면 추가로 1d6점의 화염 피해를 입힙니다. 이 불길은 착용자를 해치지 않습니다.
8 days ago
The spirit hunter can add the shocking property to a weapon, but this consumes 1 point of enhancement {g|Encyclopedia:Bonus}bonus{/g} granted to this weapon.
A shock weapon is sheathed in crackling electricity that deals an extra {g|Encyclopedia:Dice}1d6{/g} points of {g|Encyclopedia:Energy_Damage}electricity damage{/g} on a successful hit. The electricity does not harm the wielder.
스피릿 헌터는 무기에 충격 성질을 추가할 수 있습니다. 이때 무기에 부여된 강화 {g|Encyclopedia:Bonus}보너스{/g} 1 점이 사용됩니다.
충격 무기는 탁탁 튀는 전기로 둘러싸여 명중 시 {g|Encyclopedia:Dice}1d6{/g}점의 추가 {g|Encyclopedia:Energy_Damage}전기 피해{/g}를 가합니다. 전기는 사용자에게 피해를 입히지 않습니다.
8 days ago
The spirit hunter can add the cold property to a weapon, but this consumes 1 point of enhancement {g|Encyclopedia:Bonus}bonus{/g} granted to this weapon.
A frost weapon is sheathed in a terrible, icy cold that deals an extra {g|Encyclopedia:Dice}1d6{/g} points of {g|Encyclopedia:Energy_Damage}cold damage{/g} on a successful hit. The cold does not harm the wielder.
스피릿 헌터는 무기에 서리 성질을 추가할 수 있습니다. 이 때 무기에 부여된 강화 {g|Encyclopedia:Bonus}보너스{/g} 1 점이 사용됩니다.
서리의 무기는 극도로 차가운 냉기에 둘러싸여 있고, 적에게 명중하면 추가로 {g|Encyclopedia:Dice}1d6{/g}점의 {g|Encyclopedia:Energy_Damage}냉기 피해{/g}를 입힙니다. 이 냉기는 착용자를 해치지 않습니다.
8 days ago
Browse all translation changes

Customize download

Statistics

Percent Strings Words Chars
Total 5,335 117,426 996,433
Translated 100% 5,335 117,426 996,433
Needs editing 0% 0 0 0
Failing check 0% 0 0 0

Last activity

Last change Dec. 24, 2024, 7:59 a.m.
Last author OSI

Activity in last 30 days

Activity in last year